Kaffekoppen När jag ser er Cluben blir jag helt galen. Jag kan aldrig få nog, jag kan aldrig få nog. Allt ni gör på isen och allt som ni har sagt. Jag kan aldrig få nog, jag kan aldrig få nog. Jag skiter i vart vi hamnar eller hur det går iår, Vi kommer alltid följa er ändå så….. Du du du du du du du du du du Du du du du du du du du du du
Nima Han heter Lennan Han spelar sällan - Lennan har ett högt pris Läkarn tvingar han på is - Han är inte underbar Comeback med tre matcher kvar - Förargat den stora massan Spelar spel för försökringskassan
H Brask Melodi: Tomtefabriken/Feta fransyskor Feta små gubbar som håller på Brynäs Kommer från Finspång och Boxholm och Valdemarsvik Torskar mot cluben varje år Varje höst, varje vår Kan inte se sitt pubishår Sedan många år
H Brask Melodi: Alla luktar fisk i Göteborg Tony Mårtensson har inget hår Tony Mårtensson har inget hår Huvud, fingrar, tår Armar, pung och lår Tony Mårtensson har inget hår
Limpan_HurrGurr Rex kommer AIK hjärtat i Kovacs skrika ”ASTRID LINDGREN ÄR EN HORA” så vet inte om vi ska utmana ödet…