TheLokalPatriot [raderad] Det var faktiskt den första, på de senaste tusen inläggen i denna tråd, som skulle kunna funka.
[raderad] TheLokalPatriot blir perfekt sen i vår när man drar till kinnarps square garden o kollar kvalet
[raderad] TheLokalPatriot Biljetterna har väl redan släppts? Vi drar ihop ett gäng från bullen o sjunger ut håve
Rex Norrena Ta allt jag har Min fru och mina barn Jag klarar mig med LHC Med Theodor som back, och Kovacs i attack Jag klarar mig med LHC (och sen repeat)
JofaTitan H Brask Det är "Don"t take me home"-melodin: Men om brittiska fotbollsfans i sin tur har inspirerats av Achy Breaky Heart låter jag vara osagt 🍻
Kallzon Mikkar93 Tror vi redan kört något liknande genom åren. Vi har åtminstone kört den där när man låtsas göra mål
JofaTitan Kallzon “Sist i tabellen! Ja, ja vi är sist i tabellen!” Den minns man med galghumoristisk nostalgi från 99/00.
[raderad] Kjeppkinesen har kört den på repeat en timme! Domaren e mutad o håve powerplay får, håve sjuttiett suger kuk ändå!
K-man clubenS Har inte lyssnat men antar det är denna: Ta allt jag har Min fru och mina barn Jag klarar mig med LHC Med Theodor som back, och Kovacs i attack Jag klarar mig med LHC (och sen repeat)
Sverre Jag regga mig här enbart för att jag tycker att det vore på sin plats att vi sjunger den här ramsan från Tyskland https://youtu.be/uGsG1rzA_dQ?si=f1ePB3K0QRpQpphL Text: Öst - Öst - Öst-Götland