TheLokalPatriot HVåkerur Det var faktiskt den första, på de senaste tusen inläggen i denna tråd, som skulle kunna funka.
HVåkerur TheLokalPatriot blir perfekt sen i vår när man drar till kinnarps square garden o kollar kvalet
HVåkerur TheLokalPatriot Biljetterna har väl redan släppts? Vi drar ihop ett gäng från bullen o sjunger ut håve
Rex Norrena Ta allt jag har Min fru och mina barn Jag klarar mig med LHC Med Theodor som back, och Kovacs i attack Jag klarar mig med LHC (och sen repeat)
JofaTitan H Brask Det är "Don"t take me home"-melodin: Men om brittiska fotbollsfans i sin tur har inspirerats av Achy Breaky Heart låter jag vara osagt 🍻
Kallzon Mikkar93 Tror vi redan kört något liknande genom åren. Vi har åtminstone kört den där när man låtsas göra mål
JofaTitan Kallzon “Sist i tabellen! Ja, ja vi är sist i tabellen!” Den minns man med galghumoristisk nostalgi från 99/00.
HVåkerur Kjeppkinesen har kört den på repeat en timme! Domaren e mutad o håve powerplay får, håve sjuttiett suger kuk ändå!
K-man clubenS Har inte lyssnat men antar det är denna: Ta allt jag har Min fru och mina barn Jag klarar mig med LHC Med Theodor som back, och Kovacs i attack Jag klarar mig med LHC (och sen repeat)
LGHGCG K-man jag älskar verkligen att jag trodde det var med fantenberg som back, jag klarar mig med LHC. Och inte Theodor som back och Kovacs i attack. Rip de som satt i närheten av mig😔
Sverre Jag regga mig här enbart för att jag tycker att det vore på sin plats att vi sjunger den här ramsan från Tyskland https://youtu.be/uGsG1rzA_dQ?si=f1ePB3K0QRpQpphL Text: Öst - Öst - Öst-Götland