Hockeytröjan [raderad] . Men jag får väl fortfarande svara i de andra trådarna om det är akademiskt Du behöver inte vara bildad eller skriva avancerat på något sätt. Sluta bara skriva som om 17 st olika 13-åringar på tjack som skriver samtidigt från ditt konto med fri tillgång till memes. Folk har tröttnat
[raderad] Clubens forum - här är det fritt fram och skriva om du är ett jävla HV-fan, men om du har lite humor kan du dra åt helvete😂 Nu skiter jag i detta sosseforum, tack o hej.
MTCluben [raderad] ja det är lite skillnad på ett respektfully meningsutbyte och hockeysnack trots att man håller på olika lag, och att spamma en extrem mängd memes och gifs som inte tillför något. Problemet är just spammet - som att det postas bara för postandets skull.
Säg förlåt! [raderad] jag tycker det vore tråkigt om du drog men respekterar din åsikt om du tycker så. Men liksom det är väl fan inte första gången ngn blivit tillsagd. Kommer ihåg för en massa år sedan en person sa åt mig efter att jag skrivit ngt i stil med att jag befann mig i en svår sits i livet med skilsmässa med barnrvist i. Då skrev vederbörande såhär typ : “ det här är inget forum för personliga problem”. Jag kunde också säga emot. Istället skrev jag förstår det ska respekteras. Att hela hela tiden invända sig mot att flera hela tiden påtalar spam leder knappast tiöö humor här. Ffs invändandet till vad som är spam blev nästan spam i sig.
ananas [raderad] vem är denna användare som leker Jesus och går och hänger sig (Anton Landers ord) på Långfredagen?
Kjeppkinesen Säg förlåt! fyfan inte ens en kinesjävel här tyckte det var kul. Illa. Jag har inte sett det förrän nu. Den här tråden hade jag slutat att gå in i! Skämtet var kul eftersom det är sant! Vi äter hundar, och nästa hund jag ska äta är @Lejon-Fantasten hund.