Nils Lejon-Fantasten Ja ibland måste man muntra upp sig med ett gott skratt när allt blir för allvarligt 😁
Lejon-Fantasten Nils I omtankens tecken för alla då, antar jag? 😁 Jag själv kan skratta ofta och väldigt mycket 🙏 vilket sker naturligt 🥳
Nils Lejon-Fantasten I omtankens tecken för alla då, antar jag? Givetvis så har jag omtanken om alla här.
Lejon-Fantasten Nils Givetvis så har jag omtanken om alla här. Det vet jag kära Nisse ❤️ men jag blev lite förvirrad av det du skrev innan bara, börjar bli för trött, men vi hörs, tack igen, för skrattet! 🥳🍻
Nils Lejon-Fantasten Det vet jag kära Nisse ❤️ men jag blev lite förvirrad av det du skrev innan bara, börjar bli för trött, men vi hörs, tack igen, för skrattet! 🥳🍻 You’re very welcome
Stolpe ut Alla tror det pratas om Justin Wagner när det i själva verket handlar om Fabian Wagner eller Noah Smejkal till damlaget istället för Jiri Smejkal. Kanske kan göra en köp en och få två deal😁
Nils Ni som är duktig på motorsport kan ni säga mig vad menas med Pit Stop. Är det när föraren behöver stanna för att pissa.
Nils Tjeckien är svenska mästare 2024. Laget vann VM-finalen i ishockey på söndagen med 2-0 mot Schweiz. https://hockeysverige.se/2024/05/26/tjeckien-vann-finalen-mot-schweiz-2024-05-26
Metallica Jocke Skönt. Föredrar dom framför ZAIK Man undrar verkligen hur det kommer gå för det tjeckiska landslaget i SHL. Kan Kreu verkligen få stopp på Pastrnak och grabbarna?
Nils Metallica Nu är jag verkligen mot en utökning av SHL, så jag undrar vilken plats Tjeckien landslaget kommer att ta skulle det vara nykomlingen Brynäs så gråter jag inte.