Kjeppkinesen Om det är samma programledare och studio under OS som i Euro Hockey Tour så är det ett SKÄMT!
Lokalpatrioten Kjeppkinesen Vad är det för fel på ”skämt” menar du? Får man inte skämta? Skämt kan va kul! Men sånt får man väl inte säga i det här landet längre!
Kjeppkinesen Barry_Carlisle Sant, men jag har väldigt svårt att se att det skulle kunna vara sämre än det lilla jag såg från Viaplays sändning igår. Bara Henkes Lundqvist hårsvall är flera steg upp från den inkompetenta och svaga studiosändningen från Nent.
Kjeppkinesen Barry_Carlisle Ja, dock inger han ändå lite VM-nostalgi tycker jag🙂. Jag syftar främst på den kvinnliga programledaren som pratade hockey som att det var första gången hon hade sett en puck. Inkvotering i sitt esse.
Kolle42 Samekvinnan kom en dag hem till sin luläsupporter till make. Ser honom något överraskande sätta på ett boskap i kåtan. -”Vad i helvete håller du på med?!” -” Vadå? E för rykken vittu, doktor sade jak skulle ta å voltaren.”
Kjeppkinesen Heleuuuka Underbart! Det där värmer ett gammalt huliganhjärta. Enda synpunkten jag har är att han skulle siktat lite högre upp, Adamsäpplet är the sweetspot.
Lokalpatrioten Kjeppkinesen Haha, du har inte varit huligan! (Om du mot förmodan varit det kan du PMa.)
Heleuuuka På brynäs kansli har man idag haft värdegrundsarbete där man även pitchade en ny maskot som är mer förenlig med klubbens värdegrunder! Förslaget är framtaget av @Kjeppkinesen media AB