Ubbii jag vet att alla inte funkar, men det finns andra sidor som har fler distrikt. bland annat streetriderz.se, fast där funkar nästan ingen heller, men stockholm s80 brukar funka,
1986 Frågan är fan om jag inte håller med hon polskan i det här fallet.. Klicketiklick Sanna mina ord, både Tinky Winky och Poh är fan onda.
clubenS Berka wrotedanme wroteTyvärr finns ju inte Linköping att lyssna på... Det hade varit intressant idag! (...när sirenerna ljudit ett otal gånger över stan!) De hade Lkpg förut.... det mest spännande då var att man fick höra polisen jaga en blottare vid domkyrkan. Oh, dramatik när den är som bäst.. 🙂
Markus A man asked his wife what she'd like for her birthday.. "I'd love to be eight again" she replied On the morning of her birthday he arose early, made her a nice big bowl of Coco Pops and then took her off to the local theme park. What a Day! He put her on every ride in the park: The Death Slide The Wall of Fear The Screaming Monster Roller Coaster Five hours later she staggered out of the theme Park. Her head was reeling and her stomach felt upside down. Right away they journeyed to a McDonalds where her loving husband ordered her a Happy Meal with extra fries and a refreshing chocolate milk shake. Then it was off to the movies: the latest Star Wars epic, a hot dog, popcorn, all the Coke she could drink, her favourite lolly and M& M's. What a fabulous adventure! Finally she wobbled home with her husband and collapsed onto the bed exhausted. He leaned over his precious wife with a big smile and lovingly asked "Well Dear, what was it like being eight again?" Her eyes slowly opened and her expression suddenly changed. "I meant my dress size, you f*cking useless twatt" The moral of this story: Even when a man is Listening, he's still going to get it wrong.
hogge En liten dos floskler: -"Marcus Berg har ju sprungit, jobbat och slitit hela matchen och nu så har han fått en gigantisk utlösning för sitt hårda arbete..." Peter Gyllander, PPV-sändningen, IFK Göteborg-Gefle efter Markus Bergs 2–0. En till: -"Det är svårt att göra mål på straffar – endast 25 % blir till mål". -"Nej, så många är det inte – snarare tre av tio..." Leif Boork och Lasse Kinch inför straffläggningen Finland-USA
Kaiko Ubbii wrotejag vet att alla inte funkar, men det finns andra sidor som har fler distrikt. bland annat streetriderz.se, fast där funkar nästan ingen heller, men stockholm s80 brukar funka, Tipset ja kan ge er att lyssna på Stockholms distriktet då det vankas derby på Råsunda. Sjukt kul!
Hellraiser Kaiko wroteUbbii wrotejag vet att alla inte funkar, men det finns andra sidor som har fler distrikt. bland annat streetriderz.se, fast där funkar nästan ingen heller, men stockholm s80 brukar funka, Tipset ja kan ge er att lyssna på Stockholms distriktet då det vankas derby på Råsunda. Sjukt kul! Hahaha! Det kan jag tro!
1986 Okej.. egentligen så ska man inte skratta åt sånt här. Men, det gör jag ändå. Mina damer och herrar: New weels on the block Så jävla roligt...
Slutaglida 1986 wroteOkej.. egentligen så ska man inte skratta åt sånt här. Men, det gör jag ändå. Mina damer och herrar: New weels on the block Så jävla roligt... Säger så , men de var grymt söta ! :wink:
Weide 1986 wroteOkej.. egentligen så ska man inte skratta åt sånt här. Men, det gör jag ändå. Mina damer och herrar: New weels on the block Så jävla roligt... Varför skulle man inte skratta åt det? Jesper Odelberg som ehm "sjunger" är ju en komiker så jag tror nog att han vill att vi ska skratta åt det! Kul var det iaf :lol:
emil_e89 crikon wroteVad är oddset på den här kombinationen. :lol: Haha, plåtat den själv? Annars skulle jag tippa på att den blivit redigerad i Photoshop eller liknande...
crikon emil_e89 wroteAnnars skulle jag tippa på att den blivit redigerad i Photoshop eller liknande... Reg.Nr stämmer med bilarna. Så bilden är nog ej fejk.
Mathias crikon wroteVad är oddset på den här kombinationen. :lol: En svart Peugeot och en silverfärgad Volkswagen bredvid varandra på en parkering? Det har jag sett förr så det är nog ingen högoddsare direkt.
emil_e89 Mathias wrotecrikon wroteVad är oddset på den här kombinationen. :lol: En svart Peugeot och en silverfärgad Volkswagen bredvid varandra på en parkering? Det har jag sett förr så det är nog ingen högoddsare direkt. hmm... För övrigt så hittade jag en liten rolig grej på MIF's hemsida. LÄNK
Markus Mathias wrotecrikon wroteVad är oddset på den här kombinationen. :lol: En svart Peugeot och en silverfärgad Volkswagen bredvid varandra på en parkering? Det har jag sett förr så det är nog ingen högoddsare direkt. Prova att kombinera reg.-skyltarna.
Richter emil_e89 wrote hmm... För övrigt så hittade jag en liten rolig grej på MIF's hemsida. LÄNK När vi ändå är inne på Malmö: De finländska stjärnorna Mikko Eloranta och Ville Nieminen blir tunga nyförvärv som ska lyfta rödhökarna mot elitserien. – Eloranta är en back som kommer att bli en kraftfull ledare för oss. Nieminen är en forward som kommer direkt från NHL och som vi lyckades värva före flera elitserieklubbar. – Det var inte billigt om man säger så, men jag hoppas att de ska vara värda pengarna, säger Malmös hockeyboss Percy Nilsson. Percy fortsätter slänga ut pengar och värva utan att egentligen veta vad han får. Eloranta back, mm tjena... :roll:
[raderad] Vi vet att Percy kan punga upp stora pengar, men spelarna är också sådana att de skiter i det blå skåpet senare när det går tungt. Vi har sett det så många gånger förr. Varför gör man inte som blandannat LHC och bara värvar spelare som verkligen vill spela där, annars kommer Malmö fortsätta att floppa när spelarna skiter i det blå skåpet. Nieminen kommer direkt från NHL till allsvenskan, givetvis kostar det massor pengar att värva en sådan spelare som går från världens bästa liga till ett lag som inte ens är bland de 12 bästa i Sverige. Percy kanske trodde att det var den här Eloranta han värvat? Som även kan vara en bra ledare och tillföra lite rutin.. he he..
Slutaglida Någon som såg på Sommarkrysset igår ( Lördags ) ? Där så tog de några Fel sägningar ( stav ) Iaf, där var det en tjej som skulle prata om d3e nya Mästarna HV71, men hon sa : "-De nya mästarna HIV 71'' Tyckte jag var lite småroligt 😉 Alltså, hon uttalade sig som H I V