bobbe Ytterst osäker på spel, mitt finger blir inte bättre. Måste uppsöka sjukvård och få det undersökt.
Uffe Det är helt okej för mig, jag spelar hellre ute! Klara Uffe Fingal Emil E Abzor Rosin Carlén Väntar på svar Erkki Emil A Lorentzon Anders
tEu1 emil_e89 wroteOm inte Bobbe kan så tycker jag att Kåberg ska få chansen igen, om han vill såklart! :wink: Jasså, det va såpass imponerande! Tyvärr kan jag ju inte på onsdag, men säg till när som helst annars!
DarkSniper Jag Lorentzon kan vara med, även en jobbarpolare kan vara med om vi saknar folk. Misstänker att han har rätt bra koll eftersom han spelat hockey o en jävel på innebandy.. 😃
emil_e89 DarkSniper wroteJag Lorentzon kan vara med, även en jobbarpolare kan vara med om vi saknar folk. Misstänker att han har rätt bra koll eftersom han spelat hockey o en jävel på innebandy.. 😃 Det låter kanon!
köttet Jag skulle kunna tänka mig att hoppa in någon match, fast inte den här veckan. Vad är det för utrustningskrav förutom klubba och skridskor? Är heltäckande ansiktsskydd obligatoriskt? Övrigt?
emil_e89 köttet wroteJag skulle kunna tänka mig att hoppa in någon match, fast inte den här veckan. Vad är det för utrustningskrav förutom klubba och skridskor? Är heltäckande ansiktsskydd obligatoriskt? Övrigt? Benskydd, hjälm med heltäckande ansiktsskydd, klubba, skridskor är obligatoriskt. En del rekomenderar även armbågsskydd och suspensoar.
Uffe Uppdatering inför kvällen! Klara Uffe Fingal Emil E Abzor Rosin Carlén Emil A Lorentzon Anders? Jonstad? Lorentzons arbetskompis?
Rosin Uffe wroteUppdatering inför kvällen! Klara Uffe Fingal Emil E Abzor Rosin Carlén Emil A Lorentzon Anders? Jonstad? Lorentzons arbetskompis? Anders är klar och lånar klubba av mig och benskydd av Uffe. Jonstad klar, enligt min uppfattning om han kan låna benskydd av någon.
DarkSniper Andreas heter min jobbarpolare o han är redo! Har till o med nyslipade skridskor... :wink:
köttet bobbe wroteYtterst osäker på spel, mitt finger blir inte bättre. Måste uppsöka sjukvård och få det undersökt. Klipp av skiten! Du har ju nio andra... 8) Abzor: Japp, kött är gött! :mrgreen:
Heldragna DarkSniper wroteAndreas heter min jobbarpolare o han är redo! Har till o med nyslipade skridskor... :wink: Är han medlem?
Rosin Slutresultatet blev 8-2 till White Lions, med följande målskyttar: Hästen x2 Fingal x2 Emil Rosin Lorentzon Andreas
emil_e89 Heldragna wroteDarkSniper wroteAndreas heter min jobbarpolare o han är redo! Har till o med nyslipade skridskor... :wink: Är han medlem? Tagga ner medlemshetset, jag tror inte att han va medlem igår men killen måste få testa på att spela först. Men ska han fortsätta vara med så måste vi lösa så att han blir medlem.