emil_e89 Uffe wroteOch Emil, jag gissar på att du har koll på det men tröjorna ligger här hemma hos mig. Självklart visste jag det! :mrgreen:
abzor Kan redan nu upplysa om att jag bara kommer att kunna vara med fram t.o.m. matchen den 13/1 då jag rycker in i flottan den 16/1
Hellraiser Ledsen för att jag kommer att gå OT nu, men jag kunde fan inte låta bli: Abzor, this is you life Hur ser truppen ut för kommande säsong?
abzor Hellraiser wroteLedsen för att jag kommer att gå OT nu, men jag kunde fan inte låta bli: Abzor, this is you life Hur ser truppen ut för kommande säsong? Är det så fjolligt åker jag hem, tar en månad i fängelse och spelar rinkbandy istället :wink:
bobbe Hellraiser wroteHur ser truppen ut för kommande säsong? Jag kan bara tala för egen del och antagligen blir det spel i målet i ungefär hälften av matcherna för min del, beroende på jobb.
Uffe Nu när mycket fokus ligger på det nystartade innebandylaget vill jag bara påminna om att vi även har ett rinkbandylag och att premiären närmar sig, 22/9. Jag hoppas kunna vara med varje match, som utespelare när Bobbe står och som keeper när han inte kan vara med. Vad jag förstått kommer även Fingal att vara med även i år.
Erik Sorry, självklart ska jag förklara... Ett helt gäng gamla derby bandy lirare har satt ihop ett lag, eller tagit över ett lag kan man säga. Jag är inte så involverad men jag har lovat att ställa upp om det skulle behövas folk någon match. Och tydligen får man inte spela för två lag även om det inte är samma serie. Jag var tvungen att kolla med korpen 🙁 Kör hårt!
Uffe Mindre än en vecka kvar till första matchen, tisdag 22.30, bör vara dags att kolla så vi har ett lag. Jag är med men kommer troligtvis till matchstart, dömer hockey i Norrköping innan. Har inte dubbelkollat med Fingal men är rätt säker på att han också är med.
Uffe Laget just nu! Uffe Fingal Emil Vi behöver fler, Bobbe, Abzor, Rosin, Dirren, Lorentzon, Carlén m.fl. som varit med tidigare Givetvis ser vi gärna nya intresserade spelare, Anmäl er i denna tråd.
Uffe Uppdaterat lag till tisdag. Uffe Fingal Emil Bobbe Rosin Vi behöver minst 3 till iallafall så vi åtminståne har 2 avbytare
Jacke Lite sugen på att börja lira, kan inte lova att jag är så bra dock, har inte spelat på flera år och när man spelat har det bara varit på amatörnivå med kompisar. Ska jag spela måste jag skaffa mig en rinkbandyklubba samt ett galler till min hjälm.
Uffe Klart du ska va med om du är sugen. Fick precis klartecken av Emil (Häst) så nu har vi ett spelbart lag iallafall. Uffe Fingal Emil Bobbe Rosin Abzor Emil
Tobbe901 Är lite sugen på att prova på 😃 vad behövs det för utrustning? Tänker ju inte lägga några stora summor.
Jacke Skulle kunna va med på tisdag förutsatt att jag hittar en klubba samt ett galler som passar min hjälm tills dess. Är inte medlem i WL för tillfället så får se till att bli det isf. Behöver man bli medlem i Korpen på nåt sätt för att få spela?
abzor Utrustning som krävs: Hjälm med galler, rinkbandyklubba eller bandyklubba, handskar som inte är hockeyhandskar samt skridskor så klart. Utrustning som kan va bra att ha för att undvika skador: benskydd, armbågsskydd, halsskydd.
Uffe abzor wroteUtrustning som krävs: Hjälm med galler, rinkbandyklubba eller bandyklubba, handskar som inte är hockeyhandskar samt skridskor så klart. Utrustning som kan va bra att ha för att undvika skador: benskydd, armbågsskydd, halsskydd. Jag vill lägga till suspensoar på listan av bra skydd att ha.