Uffe Efter den senaste förlusten är det dags att börja ladda för näst sista matchen, den spelas på måndag 15/3 kl 21.50 mot S & S Elservice. Jag är med men tyvärr kan inte Fingal vara det. Klara: Uffe Kan ej: Fingal
tEu1 Rulle som har spelat lite innebandy med oss vill gärna vara med på måndag, men han behöver klubba benskydd o helst hjälm, hjälm kan väl jag stå för om ingen annan har, men har någon ett par extra benskydd och en klubba?
Uffe Klara: Uffe tEu1 Rulle (Jag har extra benskydd och ska kolla om jag kan låna Fingals klubba) Carlén Det ser tunt ut men förhoppningsvis får jag några mer klara på matchen ikväll.
Uffe Klara: Uffe tEu1 Rulle (Jag har extra benskydd och lånar Fingals klubba) Carlén Rosin Emil E Skulle behöva minst 2 till. Erkki Lorentzon Andreas eller någon annan
Uffe Då börjar truppen fyllas. Uffe tEu1 Rulle Carlén Rosin Emil E Erkki Brandes men vi måste få fram en hjälm till honom om Rulle ska ha tEu1s hjälm Sebbe Fredde
Uffe Vi behöver fortfarande en extra hjälm till matchen ikväll. Är det ingen som har en extra och kan ta med sig, vore ju tråkigt om inte Brandes kan vara med
Uffe Hjälm är löst men Fredde kan tyvärr inte vara med så truppen ikväll är följande, Uffe tEu1 Rulle Carlén Rosin Emil E Erkki Brandes Sebbe DVS 3 avbytare
Uffe Nu när det är klart för en härlig och nervkittlande 7e avgörande kvart på tisdag så betyder det att vi med största säkerhet lämnar WO i sista matchen för säsongen som ska spelas på tisdag, eftersom stora delar av truppen ska på matchen så är det lika bra att lämna WO i tid ifall det skulle bli sudden plus att om det mot förmodan skulle bli förlust lär nog våra motståndare ligga illa till
emil_e89 Då har jag ringt in till Korpen och lämnat WO till morgondagens match som sagt av förklarliga själ, jag själv ligger idag hemma i befarad halsfluss och hade inte kunnat spela ändå men jag hoppas att jag kan repa mig tillräckligt för att kunna gå på matchen imorn för det här vill jag fan inte missa! Tack för en sjukt rolig säsong i rinkbandyserien och vi kommer såklart att köra även nästa säsong! Forza Cluben, Forza WL!