Vad passar inte bättre än att avsluta denna tråd för säsongen med orden från en före detta HV-supporter. Håll till godo :lol:
Idag,4 April,lämnar jag in som supporter i HV.
jag är så besviken på HV:s sätt att behandla spelare,att släppa dessa talangfulla som brinner för hockeyn för att köpa hem spelare som inte egentligen platsar i HV,tänker då främst på Balastik som han spelade när han kom,Timo vertala,vad gör han,bänka honom och släpp fram en hungrig junior istället,det hade inte blivit sämre kan jag lova.
Det finns många andra jämförelser som jag skulle kunna skriva om,,se bara på Frölunda som släpper fram en Johan Lindström i LHC,som HV skickade iväg,han hade varit en viktig kugge i dagens HV.,även Mattias Weinhandl va en miss av HV när han spelade i Troja,han skulle ju självklart hit som junior,
det finns spelare som vill komma hit och ge järnet,men som HV missar av olika anledningar,
Mattias Remstam är ett lysande exempel på bra killar från skogarna i Småland fast han inte haft en lysande säsong i år,men bra är han och viktig.
Det positiva som Stillman gjorde förra året förutom Ã…kerman,som tyvärr lämnar oss i år,är Andreas Falk!!
En kanonkille på och utanför plan,jobbar och sliter i 60 minuter,jobbig att mot sig,men tyvärr i era supprtrars ögon är han inget namn för er,men där har Stillman hittat en bra spelare,som det finns många av i Skogarna i Småland och Västergötland,,som ÄLSKAR att spela i HV,och vill komma hit
Tack för mig,nu lämnar jag denna förbannade tråkiga sida som styrs av dessa moderatorer,som tror dom är något,att man inte få skriva vad man vill,men Sverige är ett fritt land.
jag håller med en kille som skrev i JP idag något om var hjärtat finns i HV
Håller med där,för mycket importer,och för lite hjärta för HV
jag ska oxå sälja min seriebiljett till nästa år,plus min dotters ståplatsbiljett,för att stå i den löjliga klacken är ju pinsamt,,det är ju tystare i hallen än vad det är i Biblioteket.
ha ett bra liv alla moderatorer