Qvintus En sann LHC broder och vän har hastigt lämnat oss. Jag hoppas alla här och inom organisation LHC skänker sina tankar till honom och hans anhöriga. Vila i frid, mina tankar går dig och din familj.
1986 Overkligt och tragiskt att en ung människa och Cluben-broder inte längre finns med oss. Tankarna går till din familj och anhöriga. Vila i frid - i våra tankar är du med oss.
Tatto köttet wroteNu måste jag ha missat något... Har detta något med mordet på Öland att göra? Ja tyvärr så är det så.
MagnuM Jag vet inte vad som har hänt mer än det man har läst i dagspress om mordet på Öland. Men att veta att det är en människa som bragds om livet som hade LHC närmast hjärtat räcker för mig. Vila i frid Om någon som vet mer om detta vill dela med sig så skulle jag uppskatta ett PM. // MagnuM
Solo Kaiko wroteVila i frid. Tyst minut i premiären!! Kan bara hålla med dig Kaiko. Mannen i fråga var ett mycket hängivet Clubenfan och missade sällan en match. Givetvis ska han hedras med en tyst minut. Känns så tomt och förbannat orättvist att detta ska få hända.
89er Världen är så otroligt orättvis ! Att en 21-åring ska behöva sätta livet till ! Du kommer alltid leva kvar hos oss ! Skänker en tanke till hans familj och även vänner . Vila i frid !