oskar_b Får be om ursäkt, det är jag som missuppfatta allt. Jag trodde att det var så att han menade lyrics på mediakuben, sorry, my bad.
Hellraiser oskar_b wroteFår be om ursäkt, det är jag som missuppfatta allt. Jag trodde att det var så att han menade lyrics på mediakuben, sorry, my bad. Hehe! Sånt händer, mannen. 8)
Micke_79 oskar_b wroteFår be om ursäkt, det är jag som missuppfatta allt. Jag trodde att det var så att han menade lyrics på mediakuben, sorry, my bad. Det är lugnt, sånt som händer 😃
apanjokko Robie wroteSåg att det var sista dagen att droppa förslag igår. Ville ändå dra ett spontant birag. Jag tycker att man borde använda sig av antingen "Slipknot -Psychosocial" eller "Basshunter - Russian privjet" precis när spelarna kommer in på isen. De skulle fungera riktigt bra att ljussätta till också. Riktigt coolt! 8) Basshunter i CC du måste skoja, blir lika skoj som när dom kom ut ur en mobiltelefon.
Pryd Pepé wroteMoustach - Double Nature Ja juste det var den, 2007/2008 har jag för mig att det var en riktigt bra introlåt, någon som kommer ihåg va den hette?
Nickedi Pryd wrotePepé wroteMoustach - Double Nature Ja juste det var den, 2007/2008 har jag för mig att det var en riktigt bra introlåt, någon som kommer ihåg va den hette? Var det inte Foo Fighters med My Hero då?
Pepé Pryd wrotePepé wroteMoustach - Double Nature Ja juste det var den, 2007/2008 har jag för mig att det var en riktigt bra introlåt, någon som kommer ihåg va den hette? Guns N' Roses - Welcome to the Jungle var det väll då om jag inte minns helt fel?
Pryd Tyvärr inga utav dom, kan va jag som är ute o seglar men det var typ gitarrer precis i början utav låten har jag ett svagt minne utav, sen lejonet ryter till i refrängen 🙂
Nickedi Pryd wroteTyvärr inga utav dom, kan va jag som är ute o seglar men det var typ gitarrer precis i början utav låten har jag ett svagt minne utav, sen lejonet ryter till i refrängen 🙂 Den enda jag kan komma på är ju Enter Sandman som vi hade förut.
Simon0113 Pryd wroteTyvärr inga utav dom, kan va jag som är ute o seglar men det var typ gitarrer precis i början utav låten har jag ett svagt minne utav, sen lejonet ryter till i refrängen 🙂 Foo Fighters - My Hero kanske det var.
Pryd Äh det är nog jag som är ute o seglar, kanske var foo fighters ändå ,var ju som sagt ett tag sedan
Simon0113 Pryd wroteÄh det är nog jag som är ute o seglar, kanske var foo fighters ändå ,var ju som sagt ett tag sedan Om inte jag har helt fel var den 07-08 när det var ett band som var på jumbotronen hela tiden som spelade.
exile82 Simon0113 wrotePryd wroteÄh det är nog jag som är ute o seglar, kanske var foo fighters ändå ,var ju som sagt ett tag sedan Om inte jag har helt fel var den 07-08 när det var ett band som var på jumbotronen hela tiden som spelade. Ja, och det var väl dom som lirade Foo Fighters My Hero?! Nån som vet vad det blir för låt i år?
Rosin exile82 wroteSimon0113 wrotePryd wroteÄh det är nog jag som är ute o seglar, kanske var foo fighters ändå ,var ju som sagt ett tag sedan Om inte jag har helt fel var den 07-08 när det var ett band som var på jumbotronen hela tiden som spelade. Ja, och det var väl dom som lirade Foo Fighters My Hero?! Nån som vet vad det blir för låt i år? Japp, men det får kvällen visa... Ã…rets intro kan bli häftigt!