ananas Pripps när man läser det där är det otroligt att samtidigt tänka sig att svenska spelare inte vill delta i gemensam träning i Sverige. Varför spelar de ens hockey? Har de social fobi?
QPR ananas Jävla larv att de skall träna själva handlar också om å bilda gruppdynamik och lagkännsla. Förstår givetvis om det kommer spelare lååångt bortifrån st’an som vill vara hemma ett tag med nära å kära. Bor du i Sverige då får du faan masa dig hit!
Fantomen Kallzon Niklas Eriksson klar som ny tränare för Hv. 2 år. “Jag ska bidra med min personlighet och min filosofi, säger han.” Det räknar vi på Bullen med! 🥳
Jocke Fantomen Har han en personlighet? Ser ingen skillnad på utstrålning mellan honom och en gråsten.
jg Fantomen “Jag ska bidra med min personlighet och min filosofi, säger han.” Något som corren var först med att rapportera… 🙂
Fantomen Jocke Har han en personlighet? Ser ingen skillnad på utstrålning mellan honom och en gråsten. Nej, han har inte direkt “shining” som Hamrén hade uttryckt det.