ananas Pripps när man läser det där är det otroligt att samtidigt tänka sig att svenska spelare inte vill delta i gemensam träning i Sverige. Varför spelar de ens hockey? Har de social fobi?
QPR ananas Jävla larv att de skall träna själva handlar också om å bilda gruppdynamik och lagkännsla. Förstår givetvis om det kommer spelare lååångt bortifrån st’an som vill vara hemma ett tag med nära å kära. Bor du i Sverige då får du faan masa dig hit!
Fantomen Kallzon Niklas Eriksson klar som ny tränare för Hv. 2 år. “Jag ska bidra med min personlighet och min filosofi, säger han.” Det räknar vi på Bullen med! 🥳
Jocke Fantomen Har han en personlighet? Ser ingen skillnad på utstrålning mellan honom och en gråsten.
jg Fantomen “Jag ska bidra med min personlighet och min filosofi, säger han.” Något som corren var först med att rapportera… 🙂
Fantomen Jocke Har han en personlighet? Ser ingen skillnad på utstrålning mellan honom och en gråsten. Nej, han har inte direkt “shining” som Hamrén hade uttryckt det.
Babba Pripps var såg du den bilden? de slängde ju in podden bakom betalvägg senaste månaderna, förvånar mig inte om det betydde slutet.
ananas Rob enkelt löst: Madhawk byter till Aftonbladet. Finns inte plats för två tuppar på Expressen ändå, nu när MP är där. På Aftonbladet däremot finns det bara kackel, så där kan det behövas en tupp som styr upp verksamheten.
Babba Rob tack för infon! Låter som att det är Cmore/Telia som dragit pluggen nu då, om jag tolkar Madhawks inlägg rätt? Eller är det något annat jobb som Sanny ska börja på nu? Jag menar skumt att ryta ifrån efter 7 år annars
Httvik Gissar att det är Schibsted, som köpte TV4 förra året, som har sagt ifrån. De äger ju även Aftonbladet och ser nog helst inte att anställda springer och gör jobb åt Expressen
ananas Ingen överraskning direkt, men Sanny till Sportbladet alltså. Något han mer eller mindre verkar blivit tvingad till av sin arbetsgivare Schibsted om han vill fortsätta skriva om hockey.