Metallica Lejon-Fantasten Rögle påväg mot tre silver på sex säsonger. Snart behöver @stahl byta lag att retas med när det gäller finalförluster.
Lejon-Fantasten Metallica Rögle påväg mot tre silver på sex säsonger. Snart behöver @stahl byta lag att retas med när det gäller finalförluster. Ja bara Skellefteå tar det på lördag så har Rögle/Ängelholm ett värre facit 😂
stahl Metallica Tyvärr betyder det också att Skellefte Å A I K tangerar antalet guld som den småländska ”föreningen i världsklass” har (en slogan som fanns på ett medlemsmöte i vintras när laget låg och sög på den högt åtråvärda sistaplatsen).
Metallica https://www.sverigesradio.se/artikel/rogletranaren-biter-ifran-vill-du-att-jag-ska-oppna-hormuzsundet Tangnes gnäller på en journalist. Varje gång man hör honom öppna truten så är han otrevlig och spydig.
Lejon-Fantasten Metallica Tangnes gnäller på en journalist. Varje gång man hör honom öppna truten så är han otrevlig och spydig. Pratade med Dan Tangnes efter ett träningspass när han var huvudtränare här. Då var han raka motsatsen, väldigt trevlig och lättsam, glad i hågen också med sprudlande energi. Men det är snart 10 år sedan. Men jag Förstår honom dock, tycker många journalister kan ställa rätt dumma frågor mellan varven..
Mittzon På sitt sätt skönt att Skellefteå vinner. Guldet är glömt lagom till måndag morgon hos samtliga. Sen hade man mer än gärna velat se Skellefteå ha riktig motgång. Många supportrar där uppe som blivit riktigt bortskämda. Hade ekat tomt i den där hallen om dem haft ¼ av motgångarna vi haft senaste decenniet
HNez Mittzon Hade ekat tomt i den där hallen om dem haft ¼ av motgångarna vi haft senaste decenniet ¼? Det hade nog fanimej räckt med att åka ut i kvarten två år i rad, så hade de haft 500 personer på matcherna.
Grumpy Badger Skank riktigt överlägsna. Bättre på allt. När vi värvar därifrån så tar vi hit den enda som INTE vill lira utefter deras system utan ngn jävla gruvhockey. En i mina ögon sämre värvning än förra tränaren. Jaja, jag är inte bitter. Grattis Skank.
Lukkinen Helt otroligt egentligen att ett gäng från en sådan pisshåla på så kort tid lyckats bli så fullständigt dominanta i SHL och att de får behålla varenda jävla stjärna värd namnet medans alla andra lag tappar sina stjärnor så fort de gör en bra säsong. Mäkta imponerande men helt jävla obegripligt.
Lukkinen Sååå jävla skönt att Örkle inte vann i år heller! Om en vecka minns ingen vem som vann, finns inte en käft i Sverige som bryr sig när CSKANK och Kommunen vinner sina guld
Lukkinen De efterblivna barnen som de filmade efter slutsignalen fattar ingenting. “Vad jublar folk åt? Poo Dass gjorde ju inte mål? Vad händer?”