Kallzon Kjeppkinesen Jag vill att Frölunda ska förlora enkom så jag kan provocera Albino-Niclas på Twitter. Hur har du lyckats undvika att bli blockerad av honom?
Hotspurs Kjeppkinesen Tänk på att han samtidigt lider alla helvetets kval att Spurs ligger illa till, så även jag…..men annars så är han en störig VF supporter ja. Och hockey är ju ämnet här så visst, på’n bara. 😊
Kjeppkinesen [raderad] kan du börja bli standup komiker😘 Du ska inte uppmuntra mig för då kan jag inte sluta.
Kjeppkinesen Kallzon Hur har du lyckats undvika att bli blockerad av honom? För jag har 24 Twitter-konton också
Kjeppkinesen Vi kan konstatera att vi inte hade haft en chans mot något av de här 8 lagen. Det var tur att vi inte gick till slutspel.
[raderad] Kjeppkinesen Utan musse i båset hade vi slagit alla! Tillomed skellefteå hade vart chanslösa.
ananas Lukkinen Vad var det för löjlig kaninöragest som Löjleåspelarna gjorde när LeftShe avgjorde? Gör inte Frölundas Cederqvist en sån där älg-gest när han gör mål? Ett hån?
Kjeppkinesen [raderad] Utan musse i båset hade vi slagit alla! Tillomed skellefteå hade vart chanslösa. Lennström hade lett styrkorna till segerhelg.