Rob Luleås främste back sett till poäng och istid i Allard riskerar avstängning, kommande motstånd för Luleå: Hv71 och Örebro.
stahl Rob Jag hade förväntat mig Luotos crosschecking på munnen där också men den verkar ha gått alla förbi utom de som tittade på repriserna om och om igen på skärmen. (Den var nog lite svår att uppfatta live men på video var den väldigt tydlig)
Rob stahl Luotos Nu har jag inte kunnat se situationen, men låter ju onekligen som något som gav oss matchstraff och avstängningar x2 i början av säsongen landar endast i 2+2 några månader senare. SHL i ett nötskal… 😶
Rob statistisk_urladdning Fantastiskt dåligt att bjuda på två frilägen i det 5 mot 3 spelet, herregud vilket PP-spel och jag tyckte vårat specials var illa idag…
HNez Arntzen står på huvudet. Visst bara 11 räddningar so far men fan känns som alla är klassräddningar.
HNez Fina domaren som blåser av för tidigt och således blir Örebros mål inte giltigt, sen gör FBK 2-0.
Stolpe ut Det kan inte vara någon vidare kväll att vara Örebro supporter ikväll. LHC, hv, Djurgården 3 poäng. Örebro noll poäng.
Slottsvakten Stolpe ut Inte Timråsupporter heller. Lek med lilla tanken att vi tar en turlig trea där uppe på torsdag…