[raderad] Rob Jag trodde det var förbjudet att maskera sig vid idrottsevenemang nu för tiden, hur kom den där idioten in? Skulle aldrig våga ta med mina barn på match i växjö. Skrämmande att lite pyroteknik är förbjudet men sån här skit är tillåten.
statistisk_urladdning Leksand verkar dominera mot Djurgården. Just nu är vi 10:a för Timrå leder mot Brynäs.
SargUt statistisk_urladdning Märkligt att dom är så många på plats i Globen men spelar i en halvtom hemmaarena.
HNez Och ännu en gång, Skellefteå vinst hade gynnat LHC och då gör man läggmatch. Helt ärligt, de jävlarna vinner aldrig när det behövs för oss.
Lukkinen HNez Skellefteå vinst hade gynnat LHC och då gör man läggmatch. Helt ärligt, de jävlarna vinner aldrig när det behövs för oss. Classic, jävla inavel
stahl Kjeppkinesen Heljanko var inte riktigt lika ihålig över naveln om jag minns rätt. Men det är en gåta att man värvar in och sätter på bänken när den som står släpper sånt som J16 sällan släpper. Men Dicken kan snart vara tillbaka. Och då alltså inte pensionären på Aftonblaskan.
Kjeppkinesen stahl Heljanko var inte riktigt lika ihålig över naveln om jag minns rätt. Ihålig över naveln? Ankan hade inget över naveln. Han hade bara två ben med plock och stopp. Han låg mest och sprattlade på isen som ett jävla mongo.
[raderad] Pyroteknik i matchen södertälje-aik tydligen. Är det kovacs fel det också så han blir avstängd lite till?