Metallica stahl Örebro hemma är väl dock lite mer en match man behöver vinna. Hur var Lehtinen med sina 82%?
Kjeppkinesen stahl Fuckeliduck. Två lag som förtjänade varsin poäng kammade noll i premiären. Jag lider verkligen med er. Bara upp på hästen igen. Ge inte upp. Lycka till!
stahl Metallica En uddamålsförlust mot Frölunda borta slår högre än en uddamålsförlust hemma mot Örebro, helt klart. Men jag såg en energi och linjer i spelet hos både LHC och HV som i alla fall inte ger katastrofkänslor.
Metallica stahl Inledningen på säsongen blir nog ganska viktig för båda lagen. Såg att ni möter Växjö i nästa omgång, det finns väl ingen bortamatch med sämre underhållningsvärde än så. Men sedan får ni ett vettigare spelschema.
Sillen Kallzon Kommer väl en massa äckliga gårdare också. Finns många sådana i Östergötland Öschötar e vi allihopa……
Metallica Från Jokinen och Kapanen till ekonomisk kris och Nubben? Det går fort i hockey.. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/wga255/timra-ik-har-skatteskuld-pa-nastan-en-miljon-shl
Kjeppkinesen Metallica De är inte SHL-mässiga. Jag hoppas verkligen de åker ur i år. Tröttaste föreningen i SHL.
Metallica Kallzon White Lions skickade alltså fem fulla bussar till Göteborg.. HIV skickar en halvkombi till bortamatcherna? 🚗
Kjeppkinesen Kallzon Ett första steg för North Banks är att sluta vara så jävla fake, gay, boring och woke. Det skrämmer bort unga grabbar.
Vinhandlarn Kallzon Hade de haft färre tråkiga regler kanske fler åkt med, se bl.a. från deras “reseregler”. Får inte ens ta med sig sin egna jävla öl, och den man väl köpt(?) får man inte ta med sig ut vid ett stopp…
Kjeppkinesen Vinhandlarn Exakt sånt där jag menar. North Banks är bara en förlängning av deras forum. Och det är ju det skitnödigaste hockeyforumet som existerar.
QPR Vinhandlarn Att ingen under 18 ej får dricka på resan det är helt ok men att de som är myndiga inte får ta ett par kalla. Det är inget annat en att förklara dem omyndiga. Jävla Nordkorea fasoner! Förstår att vanligt folk nobbar de där bussarna och tar bilen I stället. Det är väl bara de frireligösa som åker buss nu?
HVåkerur Kjeppkinesen trodde north banks var skellefteås fans, men det är ju HVs😂 va fan heter de inte typ kristi bruders eller nåt för, makes no jävla sense?