Nils stahl Hur fan kan 59600k gå före 59750k i tabellen, så vi betalar mindre än Leksand men lik för bannat mer pengar. Det känns som denna tabell är ofullständig, kan det ha att göra med sign-in och sign-ut eller är det något annat.
stahl Nils riksdalernas värde är klart högre i region Dalarna förklarade jag ju… Jag kan inte gå i god för tabellen annat än att den är hämtad från vanligtvis ganska pålitlig källa.
Nils stahl riksdalernas värde är klart högre i region Dalarna förklarade jag ju… Jag såg din förklaring efter att jag skrivit en rant mot tabellen 😄
Rob Haha, Anaheim mindre glada på Färjestad över hur dom behandlade Clara så lägligt till slutspel kallar man tillbaka norska backen. 🤔🤣
Hotspurs stahl Uppenbarligen betalar även Färjestad mycket bra men den allmänna uppfattningen här på forat är ju annars att dit går spelarna ändå med ‘lönerabatt’ (lägre lön) då det är större chans på guld där…….nja va dom betalar höga löner där med, precis som jag trott hela tiden 😊
stahl Hotspurs Större chans på guld lär de väl tappa om de floppar i årets slutspel också. Hög risk för utträde i första omgången i slutspelet blir inte så lockande.
Jocke Hotspurs Dom har också tre förstalinor, mer eller mindre. Den uppställningen betalar vi mer för.