Bowmore Fredde Skönt! Då behöver vi kanske inte ge 100 i den matchen utan det ska gå galant ändå med 3 friska poäng.
Metallica Bowmore Då behöver vi kanske inte ge 100 i den matchen utan det ska gå galant ändå med 3 friska poäng. Nog ska väl ett topplag kunna komma ut med spelare som är bakis och känner sig sköna men ändå ro hem vinsten utan problem. Där har dom mitt fulla förtroende.
alfie Kallzon jobbar fortfarande efter devisen att chansen till slutspel måste prioriteras framför risken till kval. Så hoppas lite halvt på HV.
Kallzon alfie Leksand och Hv har dubbelmöte nu (torsdag-lördag), så det kan bli ganska utslagsgivande. Om vi vill undvika kval så vore bäst om något lag tar 6-0 i poäng
Lukkinen Tycker det gått galen inflation i töntiga “hymner” i SHL, men Mordors måste väl ändå vara den mest patetiska av alla? Herregud så cringe!
Metallica Är nog dags att ställa in sig på kval mot HV. Dom andra lagen vinner ju till skillnad från LHC.
Stople in Lukkinen Kvitterar, nu då 😁 jag ligger vara lite före. Precis som jag visste att Rögle skulle kvittera. När vi bara glider runt i försvaret och inte vinner en enda duell.