Stople in Är det corona restriktioner i Jönköping? Ingen verkar vara där? Jag bara undrar, desto mer liv på publiken i Timrå.
Kjeppkinesen Lukkinen Jag tycker att de borde stabilisera honom med Nyberg 😃 Mailet måste gått fram för de spelar ihop nu. alfie Lider ju inte direkt av att Örebro vänder på steken i Sundsvall på ett par minuter 😂 Blir många fuck efter matchen.
Metallica alfie Lider ju inte direkt av att Örebro vänder på steken i Sundsvall på ett par minuter 😂 Ajdå. Det kan potentiellt skrikas en del ”fucking fuck” efter matchen av den gode Jokinen.
Lukkinen Har verkligen alla TIKar fyllt sina kvoter med tacklingar, skott och täckningar än så länge?
Metallica Fakers helt utspelade på hemmais. Den där blöta tråkiga ishockeyn funkar inte lika bra med en på pappret ganska beige trupp.
Kjeppkinesen Helt sjukt mycket skador alltså. HV har bara spets i en enda spelare. Helt sjukt vad ofarliga de är.
HNEZLXRD Kjeppkinesen Som uppgjort för att vi ska underskatta dem på Lördag, usch nej jag hatar att möta lag när de är skadeskjutna. Känns alltid som vi går bet på dem matcherna.
Pucken jg Nej dom vann stort över ett lag på försäsongen och trodde dom var bäst i serien. så vi får möta serieledarna på torsdag
alfie Puh! Var nervös där ett tag att HV skulle ta oförtjänta poäng. Frölunda borta nu då innan de kommer till Saaben 🤠
Stople in Herman Hanssons Blir borta tre månader för HV71. Även Wilhelm Hallquisth blir borta mot oss på lördag. https://www.expressen.se/sport/hockey/shl/hv71s-skadesmall-han-blir-borta-tre-manader/
P22 Det är för jävligt med svåra skador. Vill minnas att vi har också haft tufft med skador i det senaste åren. Aldrig kul att man blir borta flera månader. Det blir inte rättvist men tyvärr det händer alla tråkig nog.