PersonligaPersson Kallzon Challe har inte fel. Luleå har sämst värdegrund av alla lag, och det är alltid synd om dom, orättvist hit och felbeslut dit. Hade det inte varit för 200 miljoner tv-spelsmiljoner från Candy Crush snubben hade dom varit i div 1.
Cluben89 PersonligaPersson förstår inte Charles kritik i detta fallet, men jag kanske missat något? Att man rullar repris av tacklingen ett gäng gånger på jumbotronen lär väl knappast varit till Luleås fördel? Det blev väl game för den där? Rullades repriserna i samband med att spelaren låg utslagen på isen direkt efter smällen? Eller handlar kritiken bara om att man rullar i repris gång på gång en tackling som slutar med att en Leksandsspelare blir skadad?
Kjeppkinesen Cluben89 Eller handlar kritiken bara om att man rullar i repris gång på gång en tackling som slutar med att en Leksandsspelare blir skadad? Ja, han tycker det var respektlöst att de rullar situationen på jumbotronen, typ som om spelaren hade dött eller nåt. Ganska så överdriven reaktion. Känns mest som han tar ut sin frustration över förlusten på jumbotronkillen.
PersonligaPersson Cluben89 min uppfattning är att han reagerar på klacken som står och skanderar “en gång till”, (samma klack som ropade “låt han dö” då Fernholm fick avsluta karriären pga överfall av Forsberg) och att Luleås ledare snarare försöker jaga på än att lugna ner. Subjektivt må hända. Vad tolkar du in?
PersonligaPersson Tycker det är bra med lite känslor, som @Kjeppkinesen är/var inne på. Låt dom slänga käft så länge det inte blir påhopp.
Kjeppkinesen PersonligaPersson Jumbotronhen. Det är 2024 😘 Just det! Gud vad tiden går. Dricker vi nåt gött ikväll PersonligaPersson? Här hemma bjuder jag mig själv på tre stora stark.
Cluben89 PersonligaPersson jag tolkar inte in någonting alls då tacklingen och det där klippet är det enda jag sett av den matchen (inklusive ”läktarnatchen”)
PersonligaPersson Kjeppkinesen Pripps blå långburk. Svensk god bärs, inget pretto trippeljäst munköl från ett sexuellt frustrerat kloster här inte, skål!
Kallzon Luleå “försvarar” sig med att de kör sändningen från TV4 rakt ut på jumbotronen. Så det var Tv4 som bestämde att det skulle visas och inte någon från Luleå
Heleuuuka Kallzon tufft nu för leksand, förra veckan blev väl elvenes hockeyinvalid efter grecos tackling och igår tappade dom karlberg och caito alltså? För inte spelar väl någon av dom efter så allvarliga smällar?
Metallica PuckOut Man kan tyvärr inte begära att HV ska vinna på bortais. De har alltså släppt in 82 mål på deras 20 bortamatcher.. Och skramlat ihop hela 7 poäng på dessa matcher. 😂
Kjeppkinesen Med Filip Larsson i mål så kan Leksand gå hela vägen. Känns som att de har alla ingredienser just nu.
Kjeppkinesen Tittar på Växjös hyllning av Liam Reddox. Växjös sportchef Henrik Evertsson, vilken ledare, vilken människa och vilket tal. Det är inte konstigt att Växjö är så dominanta som de är med honom vid rodret. Klass!
alfie Det är ju piss.. okej att urusla Modo inte kan hjälpa oss, men Växjö kunde väl ändå ha gjort sitt jobb? Nejdå, laget som sjukt nog gjort flest mål i SHL blir givetvis nollade på hemmaplan när vi behöver lite hjälp 😡
Pucken alfie Lökers har ju svårt för Luleå dom har bara vunnit 1 av 4 matcher i år dom gillar väl inte att spela mot ett lag som spelar lika tråkigt som dom själva