Jocke Rob Fy f-n. Redan där hade allt varit förstört för mig. Inte för att jag inte får tända bengaler (inget intresse av det) men för att det står en j-a stropp på scenen och talar om hur vi ska fira. Bua av scen! Kasta snuset på karln.
Nils Ja på den gamla goda tiden så hade vi en riktigt bra sportchef i Johan Hemlin, Så jag hoppas att PJ har lite av hans öga när det gäller att scouta och skriva kontrakt med spelare.
Kjeppkinesen Hur fan kan man gilla Harald Tråkner? Han har samma röst som min mormor. Shout out till mormor Inga-Lill Ching-Chong!
Lukkinen Kjeppkinesen Förra året vann de väl också guldet? Visst var det då Hävelidarna, Bystedt och Wagner var med?
Kjeppkinesen Lukkinen Förra året vann de väl också guldet? Jo, visst. Men man var totalt utspelade. Idag så är man ju det bättre laget.
Sprallig_pojke USAs U18 har en viss LHC spelare till tränare som gjorde rätt så bra ifrån sig när han var här. Kan ni gissa vem? 😉
Kjeppkinesen Så jävla typiskt Sverige. Man skiter ner sig när man vädrar guld. Det är en tradition som aldrig försvinner.