Sillen HOCKEY https://hockeysverige.se/2022/11/02/bert-robertsson-ska-hoppa-in-som-assisterande-tranare-for-tre-kronor
alfie Att döma av citatet kan man nästan tro att det var Brynäs, Frölunda eller Skank som slog Timrå ikväll..
Lukkinen SKANK gjorde precis 3-0 mot OJK. Vore väl fan om det där skitlaget skulle få med sig poäng nu?
[raderad] Jag tror i slutändan att vi kommer slåss mot Hv om sista play-in platsen. Jämför man trupper så tycker jag nog att vi är bättre än Oskarshamn,Malmö och Brynäs på alla positioner(målvakt-backar-Forwards). Luleå och Rögle bör lyfta under vårsäsongen samtidigt som Leksand inte bör falla såpass långt ned. Hur känner ni andra ?
Metallica [raderad] Tror varken Luleå eller Rögle lyfter nämnvärt. De har redan fyllt på med spelare och i år finns inga räddningsplank ute på marknaden. HV hamnar i ingenmansland med ligans dyraste trupp.
[raderad] Metallica jaså, jag är själv rätt övertygad om att Luleå slutar topp 6. Leksand tror jag däremot kan trilla ned några positioner.
jg [raderad] Tror och hoppas att Cluben kan fixa play-in i år. Öik är ett lurigt lag som jag inte får grepp om - ledde serien stort i början men har sedan fallit tillbaka, Kan mycket väl sjunka…
Kjeppkinesen Örebro är ett sådant konstigt hockeylag. Vad förutom målvaktsspelet är de bra på egentligen?
Kjeppkinesen Örebro gör alltså 5 mål på 11 skott. Detta är andra matchen med liknande effektivitet. Helt galet!