Metallica https://www.shl.se/artikel/fqypala26-403dd/beslut-fran-svenska-ishockeyforbundets-disciplinnamnd-ludvig-nilsson Hjärnsläpp från Luleå-kopiorna. Han missar iaf matchen mot oss direkt efter speluppehållet.
Anonymous6 Jocke Hade gärna sett den typen av kommunikation och reklam på samma gång från Cluben. Involverar en sponsor i att förlänga en spelare, många profiler ställer upp och gör det bra. Smart och snyggt! När LHC värvade hem Junland hängde de upp ett rött skägg i olika delar av stan, bl a Tage-statyn. Det var såklart lite roligt men det här var något extra. Tar av mig hatten och hoppas att LHC steppar upp lite.
Kjeppkinesen [raderad] Men vem fan skrev manus? Wtf? Skönt att jag inte var ensam. En inkvoterad kvinna från Stjärtlandsöarna är min förhudsgissning.
[raderad] Kjeppkinesen scen 1: Tjomme vill ge kontrakt till jån knutts Scen 2: Finns det fiskar här? Scen 3: köper fiskespö. Blir lurad att köpa en massa annan skit han inte behöver. Slut. Bara jag som får lite gayvibbar av den där skåningen i leksands bås?
Kjeppkinesen [raderad] Bara jag som får lite gayvibbar av den där skåningen i leksands bås? Som man känner andra känner man sig själv.🏳️🌈🙈👍
Kolle42 Vad ska man hoppas på för resultat i Brynäs-Rögle, Malmö-Timrå? Jag är osäker. Men skönt att både Röding och Everbög är skadade.
Jacke Verkar som de tröttnat på Palve där uppe med nu trots att det inte var länge sedan han förlängde kontraktet, från att ha varit förstecenter spelar han nu med två juniorer. Måste ju va nåt attitydproblem där som tog längre tid för dem att upptäcka i Gävle jämfört med i Linköping…
Sillen Jacke Måste ju va nåt attitydproblem där som tog längre tid för dem att upptäcka i Gävle jämfört med i Linköping… I BIF är attitydproblem en förutsättning för kontrakt