Väääldigt långsökt men ville diskutera det i forumet, Fimpen och Dickens polare Wilbacher, som tillsammans med Fimpen driver HockeyTutto kommenterade situationen med Tyrre och säger “Vart är alla Frölunda spelare? Där ska han dö, hade jag varit Frölunda spelare så hade jag hoppat in med en nyslipad skridsko rakt i halsen på honom, så att han inte andas mer, så att han dör”
Senare kommer det fram att en Amerikansk 15 årig pojke miste livet på detta viset, var på han tweetar, “Jag står för det jag sa” och ballar ur mer.
I avsnittet där han säger det där om att mörda Tyrre, så sitter både Dick Axelsson och Fimpen med, och båda skrattar.
Förstår verkligen inte hur man kan anse att detta är okej, speciellt när Dick Axelsson är en kontrakterad spelare i samma liga, förstår inte han vilken target han får på sig mot Luleå?
Har avgudat Fimpen sen första säsongen Fimpens resa och älskat Betsson studion, men nu sjönk han enormt i mina ögon. Undra hur kul det känns för honom nu när hans polare Wilbacher sitter och ber folk att ta livet av sig själv på twitter.