Rob Konstigt nog verkar det inte finnas någon tråd tillägnad Calle än såvitt jag kunde se. Han blev utvald till veckans profil på hockeyzon, här kan ni läsa den artikeln.
Rob Lycka till i hockeyns huvudstad Calle! Du är varmt välkommen tillbaka när du väl bestämmer dig för att vända skutan hemmåt igen.
Lukkinen Hur reagerade Linköping när du meddelade dem ditt beslut? Det har inte varit några hard feelings. Jag tog kontakt med (sportchefen Johan) Hemlin så fort Toronto hörde av sig. Han försökte inte övertala mig att stanna utan sa att jag skulle göra som jag ville och var glad för min skull. Sedan sa han att han hoppades att jag skulle tänka på Linköping den dag jag flyttar hem. Och det kommer jag ju att göra. Det här har ju blivit hemma. Så ja! Så ska det låta :wink:
Rob Här kan ni se ett litet klipp där Dallas Eakins (director of player development) diskutera Gunnarsson, ca 3:20 in i klippet.
emil_e89 Rob! wroteHär kan ni se ett litet klipp där Dallas Eakins (director of player development) diskutera Gunnarsson, ca 3:20 in i klippet. Imponerande hur bra koll dom verkar ha.
Hellraiser apanjokko: Kanske, men samtidigt ska vi ha i åtanke att Maple Leafs bygger helt nytt och då måste man chansa lite. Skulle inte bli förvånad om Calle börjar i NHL, faktiskt. Sen är det upp till honom själv att se till att han stannar där.
Frisse Coolt att Calle blivit nominerad till OS-truppen. I och för sig betyder det inte så mycket i detta tidiga skede, men ändå ... 😃
lkpg__ Frisse wroteCoolt att Calle blivit nominerad till OS-truppen. I och för sig betyder det inte så mycket i detta tidiga skede, men ändå ... 😃 Det var ju även en viss Soling :wink:
danme Gunnarsson har som väntat förlängt två år med Toronto. http://sports.yahoo.com/nhl/news;_ylt=Ak9Mdqvrdv1z_jpkj9mjDFFivLYF?slug=ap-maple-leafs-gunnarson" onclick="window.open(this.href);return false;