Matematikern Juste, glömde att SHL i grund och botten är primadonnornas högborg där en sovsäck och liggunderlag är helt otänkbart. Folk åker hem o överlever inte ens ett dygn i skogen utan att börja gnälla. Manligt.
Håller helt med dig här. Att de började lipa sist är under all kritik, men det kan vi ju inte lasta CJS för, vilket jag heller inte tror du tycker. Sanny har ju vid flertalet gånger sagt att spelarna i Cluben är extraordinärt bekväma, och förra årets teambuilding ger Sanny vatten på sin kvarn.
Matematikern Du bekräftar alltså att CJS beslut nu aldrig någonsin kommer ifrågasättas likt i princip varenda föregångare. Intressant! Du vet att alla dessa herrar också hyllades en gång i tiden?
Har inget minne av att varken Nocco eller Roger Ekström var särskilt hyllade. Jag avskydde i alla fall båda två vid första anblicken, och som jag minns det spydde i princip hela forumet galla över båda två, men framför allt över Nocco kanske.
Matematikern Höj blicken lite. Finns fler VDar i Sverige än CJS och Nocco.
Det gör det såklart, men det finns många VD:ar som är klart mycket sämre än CJS och som gärna tar klubbdirektörsrollen i Cluben, t ex den där Jimmy. Jimmy och liknande antagonister vill vi inte ha. Frågan är ju om gräset är så mycket grönare på andra sidan, jag är inte helt övertygad om det.
Jag är mer inne på att vi behöver förändra under CJS. Annars tycker jag att vi har varit inne på en spännande resa med CJS, och min förhoppning är att med folket han nu har fått handplocka har identifierat och löst de problem som plågat oss.
Vi får se om det bär frukt eller ej. Går det lika dåligt nästa säsong med tycker jag det är dags att rensa ut allt och alla och låta Helber få en fri roll på mittfältet så han kan komma in och styra och ställa lite.