Mranonymous Pripps problemet är med OJ också. Är ju i tomma intet. Är inte reggad hos varken LHC eller AIK. Då gick vi back på både Proos och OJ.
Pripps Mranonymous Japp, både Proos och OJ är rökta om inget nytt sker. Vi sitter alltså på 12 fw nu.
MrNebbiolo Pripps 13 fw Dock så brukar man kunna skriva in till SIF och sedan mot böter kunna lösa saker men vi får se. Det är ren parodi.
Mranonymous Pripps har vi inte 13? Om alla är hela då vill säga. Men osäker med karla och om JJ håller. karla Bakke Kovacs Vrana shore södergran Nybeck Ljungh Ehn Hoffa Larsson Johnsson Krantz
... Pripps jamen då har vi ju plats för lite mer juniorer. Finns alltid nåt positivt att ta med sig….😀
Lejon-Fantasten Pripps Vi sitter alltså på 12 fw nu. Jag får det till 13 om vi inte räknar med Holmertz, om vi nu inte skulle ha Proos reggad. Ehn Hoffa Johnsson Karla (?) Kovács Krantz Ljungh Vraná Shore Nybeck Bakke Olsen Södergran Larsson
LaumannBingo Mranonymous + Holmertz som också står med. Nu ser jag vad som sker… BJ vill tvinga fram speltid på Holmertz!
Kjeppkinesen Lejon-Fantasten Dessutom är Proos ingen det här laget står och faller med. Jag blir förvånad om han får mer än 5 minuter i enstaka matcher framöver. Faktum är att Holmertz har gjort ett större intryck än vad Proos har gjort på hela säsongen.
Lejon-Fantasten LaumannBingo https://stats.swehockey.se/Teams/Info/TeamRoster/18263#LHC Sjöbba är jag blind att #5 saknas? På tal om den sidan..Jag tycker inte man ska förlita sig på vem som står registrerad där, med tanke på att Mårtensson inte är anställd som SC längre (och han finns med som registrerad). Likaså är Jakobsson registrerad, så vilka som står reggade känns irrelevant.
MrNebbiolo Sjöbba Det ska vara skillnad med skadade spelare. Fanten är inget problem enligt den info jag fått. Det är Proos och Oliver som är parodin.
Sjöbba MrNebbiolo underbart , då hoppas vi på spel snart för fanten… tror tidigast nästa vecka, eller om dem tar beslut dag för dag…
ananas Den verkliga parodin är ju att Jakobsson står kvar som General Manager, har han kvar sitt inlogg till förbundets sidor eller? Han har fuckat oss alla, inklusive BJ! #parodi
Bowmore 14 fw räcker väl bra. Proos har väl knappt spelat här på hela säsongen och bättre för hans egen del spela i Almtuna.
Bowmore Lejon-Fantasten med tanke på att Mårtensson inte är anställd som SC längre. Kan ju vara uppsägningstid kanske
LaumannBingo Lejon-Fantasten På tal om den sidan ”Den sidan” är ju svenska hockeyförbundets officiella. Det som står där är vad klubbarna registrerat
Lejon-Fantasten Bowmore Kan ju vara uppsägningstid kanske Ja kanske, men det förklarar inte varför Proos eller Fanten inte är registrerade, sedan att vissa f.d anställda är med, gör listan av anställda namn inte särskilt trovärdig (ej uppdaterad).
Spele LaumannBingo Är inte Broc och Junland registrerade heller då eller skiljer sig truppen och ledarna i hur de registreras?
Lejon-Fantasten LaumannBingo ”Den sidan” är ju svenska hockeyförbundets officiella. Det som står där är vad klubbarna registrerat Ja, men då ligger det på vår administrativa avdelning på kansliet, som så många andra varit inne på 🙂