LaumannBingo Jag skrev ett inlägg om det som jag tog bort. Blev så gnälligt och raljerande. Till och med jag tröttnar på mitt eget gnäll, ibland. Men det är klart att vår identitet är bortkastad. Alexander kom in i LHC halvvägs in i förra säsongen. han har ingen koppling till LHC eller staden och han vet inte vad LHC står för. Det vill han så klart veta. Vem förutom Junland kan tala om det för honom? Östman kan antagligen det, han har varit med länge nog för att veta vad vi är. Men en raserad självbild, och identitet, tar tid att bygga upp igen.
Nuvarande ledning har dribblat bort identiteten genom att försöka sätta en ny. Hur ska vi kunna bygga ett lag om vi inte vet vad laget och föreningen står för. LHC är LHC, vi har en identitet. Den som inte känner till den ska inte inneha ledande positioner i föreningen. Det går inte att stöpa om en förening, däremot kan man justera, bygga vidare på.
Vet inte om förfallet började tidigare och öppnade upp för att det sedan accelererades med Pajen och Bert. Det har ju varit mycket snack och klatschiga utspel under många år (TÄVS, vi utvecklar människor osv) som om det skulle göra ett piss. Vi har istället stått still och sakta gått bakåt.
Jag skiter i vad ni säger, jag bryr mig bara om vad ni gör.