Det hade såklart varit kul att se Junland, om man nu ändå ska på jippo. Men nu finns det som sagt "cut dates" (och han var ändå jävligt nära). Dessutom är det ingen jävla sossehockey man håller på med borta i NHL. De flesta vet nog inte vad de ger sig in i. Hör med Per Ledin och Andreas Jämtin till exempel...
Jag tror ändå Junland har goda chanser att ta en tröja framöver.
När det gäller tisdagens match, är det någon som vet hur det ser ut på biljettfronten? "Tillgång god" anges för både stå och sitt, varför man kan misstänka att det inte gått så bra som väntat.
Tydligen blir man ju idiotförklarad av alla NHL-älskare i den här tråden om man dissar jippot, men om det nu, vilket väl är högst troligt, slutar med ekonomiskt minus för LHC så tycker jag att hela den här grejen är vansinnig. Vi har inte råd att plocka hit lagets topp förrän i omgång 14, men vi har råd att slänga ut pengar på is-show...
Jag gillar också NHL, och tanken att genomföra det hela är naturligtvis kul, sätter Linköping och Cluben på kartan och bla bla bla... Men i en tid av spariver så tycker jag att det är väldigt fel prioritering om det nu i slutänden kostar Cluben massa pengar.