Lukkinen Känns som en otroligt rimlig förklaring. Ska jag å andra sidan vara lite kritisk mot LHC hade de kunnat kommunicerat just detta. “Det är strul med leveranserna men snart har vi ett brett sortiment för alla att välja bland. Så länge kan ni hålla tillgodo med den denna första batch av sommarsortimentet. Tack för visad förståelse!” eller något liknande för att förekomma alla som man vet kommer spinna upp i 120 över att allt inte fanns att köpa i obegränsad upplaga från dag ett.
Du är alldeles för ursäktande och ser inte hela bilden.
Det räcker inte att Jocke skriver på ett forum vad anledningen till debaclet är. De flesta som går in på shopen och försöker köpa något lämnar den frustrerade och besvikna, och det är knappast första gången heller.
Om det bara fanns 20 exemplar av varje produkt och tre saker att sälja hade det varit bättre att vänta tills nästa leverans, istället för att skapa ännu en situation där majoriteten går tomhänta och förbannade därifrån. Detta blir så kontraproduktivt det kan bli. Skämmigt är det också dessutom.
Jag har under en lång tid nu undrat vad som egentligen pågår på det där kontoret. Intrycket som ges är total inkompetens. PJ upphöjt till 10.
Förr eller senare måste det räcka. Byt ut det som inte fungerar mot drivande personer som faktiskt vet vad de sysslar med. Kan man skicka iväg sportchefer och tränare, så kan man även skicka iväg avdelningschefer.
Jag är övertygad om att vi har många duktiga supportrar som mer än gärna skulle ta anställning på Cluben och som skulle göra det så extremt, extremt, extremt mycket bättre.
Tack för mig.