Rosin köttet wroteKanske skulle höra med Clabbe ang målvaktsfrågan? Vi måste ju lösa det. Utespelarreserver finns det ganska gott om va?! Så mig bör ni kunna täcka upp för. K. Berg låter meddela att han kan stå annars. Då behöver vi bara ta in en utespelare till...
Hellraiser Är jag inräknad där? Om så är fallet så tycker jag att f.d. ordförande Fredriksson borde frågas.
tEu1 Rosin wroteköttet wroteKanske skulle höra med Clabbe ang målvaktsfrågan? Vi måste ju lösa det. Utespelarreserver finns det ganska gott om va?! Så mig bör ni kunna täcka upp för. K. Berg låter meddela att han kan stå annars. Då behöver vi bara ta in en utespelare till... Löste vi inte det här i innan premiären? Eller har jag missat nåt? :p
emil_e89 Hasse på Korpen ringde mig idag och frågade om vi ville vara med i Korpen-cupen i innebandy och jag svarade självklart ja så inom en ganska snar framtid så kommer jag på något sätt bli meddelad ytteligare en matchtid. Bara så att folk vet om det, kan bli kul! 😃
Rosin Ser det som en självklarhet att alla våra ev. målskyttar i så fall utropar ett "Prisa Gud!" och att kommentarer som "men Herre min skapare domar'n!" och "Jesus Kristus vilket skott!" är frekvent använda på planen. 😃
tEu1 Rosin wroteSer det som en självklarhet att alla våra ev. målskyttar i så fall utropar ett "Prisa Gud!" och att kommentarer som "men Herre min skapare domar'n!" och "Jesus Kristus vilket skott!" är frekvent använda på planen. 😃 Eller bara, " satan ". Kanske " men för helvete dommarn! ".
bobbe Kan inte delta om det är elitseriematcher på lördagar, det vill säga så gott som varje vecka...
Rosin Ser det i alla fall som tillräcklig respons för att det ska vara värt att ta vara på. Ska se när det löser sig men jag har svarat att vi är intresserade av tiden. Racketcenter är det som gäller i så fall.
köttet Rosin wroteRacketcenter är det som gäller i så fall. Passar mig perfekt! Känns som att det inte är något måste att alla kan, men några stycken bör vi förstås vara om det ska vara värt att träna.
Robie Jag skulle nog kunna komma de flesta fredagar. En annan tid vore ju att föredra, men finns det ingen annan så...
SpeedyG Nu när man inte har jobb så funderar jag om jag skulle greppa klubban och träna lite med er om det är ok. Om jag behövs?
Robie Från och med när skulle vi börja träna på fredagar? Redan nu på fredag? Match på måndag igen. Jag är med!