exile82 wroteJa det är en lösning. Jag är rätt nyfiken på vad Robin Persson skulle kunna åstadkomma i Cluben. En ung back som verkar ha potential.
Vad säger ni om Saravo hittills?! Han verkar ha haft en tuff säsong, även om han har spelat upp sig på sistone. Jag behåller hellre Majesky än Saravo!
Gillade det Robin visade upp senast mot modo, men det är för tidigt att säga något redan. Dessutom är det ju bra med bredd i truppen, och då känns Robin som ett bra alternativ.
Saravo började segt det ska man inte sticka under stolen med, men har precis som du säger spelat upp sig. Att han försvinner för att ge plats åt Majesky är det nog många som kanske hoppas på, men jag tror inte det sker.
Pucken wroteRobie wroteJag ser fortfarande helst en förstalina med #80 #9 #27. Tony och Weinis behöver en powerforward som tredjelänk, för att göra grovjobbet. Jag undrar om det finns en bättre powerforward än Hlavac i Europa. Inte i Sverige i alla fall!
Det skulle vara lite intressant att se Jämtin bredvid 80 och 9 vilka ytor dom skulle få när alla blir irriterade på Jämtin
En line med #80 #9 #27 hade varit riktigt intressant och se, men jag hoppas musse får nytt kontrakt och då känns det ganska naturligt att vi får se #80 #9 #51 igen.
Sedan är ju frågan om Hlavac blir kvar? Har vi råd att behålla honom även kommande säsong? Om han återfinns i Cluben kommande säsong blir det troligtvis ihop med Hlinka och då ser jag gärna att Zacke tar plats brevid dom.
Jag tycker vi ska forsätta spela Jämtin ihop med Persson/Eriksson, Persson och Jämtin fann varandra bra sist och jag tror det är något vi borde fortsätta bygga på.