Herregud, finns det chans på Kenny tycker jag man bör göra allt som står i sin makt för o fixa hit honom. Bortsett från eventuella skadebekymmer vore han större än en bomb, som tidigare diskuterats. En riktig jävla atombomb är vad han skulle va 😃
Om han nu skulle röra på sig är jag dock rädd att Frölunda, med sina pengar, och Färjestad, med en bror som talar gott om föreningen, ligger några steg före LHC. Skadedrabbad eller ej finns det nog ingen sportchef i världen, och ännu mindre i elitserien, som skulle tacka nej till Kennys tjänster.
På plussidan kan tilläggas att LHC, i mina ögon, ser ut att bli den allra hetaste guldaspiranten, nu när vi äntligen fått en målvakt av klass. Är det bara guld han är ute efter och inget annat borde LHC ligga i topp på önskelistan.
EDIT: Har för mig att någon skrev ett antal sidor tillbaka att det handlade om en defensiv back av internationell klass som även har näsa för mål och som varit sin klubb trogen i många år. Om det ryktet stämmer passar ju kriterierna in perfekt för just Kenny Jönsson.
Nu blev jag uppspelt. huuh..